بازسازی خانه با یخچال و فریزر
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

4. نمایش دما
یک صفحه نمایش کوچک روی درب یخچال شما می تواند درجه حرارت داخل دستگاه را نشان دهد. این ممکن است یک صفحه لمسی باشد که به شما در تنظیم دما کمک می کند.

5- قفل و هشدار
اگر فرزندان خردسال دارید ، قفل یخچال می تواند آنها را از باز شدن درب باز دارد. هنگامی که درب یخچال خیلی طولانی باز شده است ، سیستم هشدار می تواند به شما اطلاع دهد. چنین قفل و زنگ هشدار باعث کاهش مصرف انرژی یخچال شما می شود زیرا در هنگام باز شدن درب سخت تر کار می کند.

6. نورپردازی LED
روشنایی LED در یخچال فقط کارآمد نیست. این امکان را به شما می دهد تا منظره ای عالی از قفسه ها ، سطل ها و گوشه ها داشته باشید. نورپردازی عالی کلید شناختن چیزهایی است که در یخچال دارید.

7. تنظیم دما
در حالی که یخچال تنظیم شده است تا دمای معینی را حفظ کند ، بعضی از قسمت ها گرمتر از سایرین هستند. برخی از یخچال ها به مناطق دما تقسیم می شوند. می توانید درجه حرارت را در هر منطقه مطابق با غذایی که در آنجا نگه دارید تنظیم کنید.

افکار نهایی
برای انتخاب یخچال مناسب برای نیازهای خود تمام پارامترهای فوق را در نظر بگیرید. عجله نکنید که یخچال قدیمی خود را بیرون بریزید. اگر سازنده بخشی از برنامه RAD (مسئولیت دفع لوازم خانگی) است ، هنگام تحویل مدل قدیمی ، می توانید تخفیف در مدل جدید دریافت کنید. برای سایر گزینه های بازیافت ، به وب سایت انرژی ستاره مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: